آموزشگاه آنلاین نخبه پروران

شیوع ناگهانی کویید19 سیستم آموزشی در سراسر جهان را به چالش کشید و سرآغاز گسترش آموزش از راه دور بود، که به سرعت مورد استقبال دانش آموزان و معلمان قرار گرفت.

آموزش از راه دور امکان شرکت دانش آموزان در کلاس از مسافت های مختلف و طولانی را فراهم میکند؛ و از طرفی سبب صرفه جویی در وقت و زمان می­شود. به علاوه در دسترس بودن محتوای تدریس شده و امکان تکرار و استفاده مجدد از محتوای آموزشی از جمله ویژگی های این نوع آموزش است که توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. در همین راستا و به منظور فراهم کردن امکان شرکت دانش آموزان سراسر کشور، آموزشگاه نخبه پروران کلاس های متنوعی را به شکل آنلاین برگزار می­کند.

آموزش مجازی مستلزم دسترسی و استفاده از پلتفرم ها و نرم افزار های مختلفی می­ باشد ؛ بدین منظور دانش آموزان ما در آموزشگاه، از صفحه شخصی مربوط به خود در سامانه کارسنج بهره می برند. در راستای سهولت دسترسی و افزایش کیفیت آموزش مجازی کلاس های آموزشگاه در بستر اسکای روم برگزار می­شود که امکان مشارکت و تعامل را برای دانش آموزان فراهم می­کند. به علاوه دانش آموزان امکان ارسال تکالیف، دسترسی به محتوای تدریس شده و همچنین شرکت در آزمون به شکل آنلاین را نیز دارند.